Algemeen

  • Onze boxen bevatten alle decoratie en versiering die je nodig hebt om van je feesttafel een streling voor het oog te maken. Van vaasjes tot kaarsen en servetten. Alle benodigdheden binnen handbereik. Bij iedere box geven we ook een duidelijke checklist mee. Zo kan jij makkelijk controleren of je alles ontvangen hebt én vergeet je geen items mee terug te sturen.

  • Ook daar schiet TableToolz je te hulp! Nadat je de box ontvangen hebt, krijg je een toegangscode voor mijn online tutorials. In korte en duidelijke filmpjes leg ik per box alle tips and tricks uit. Zo kun je makkelijk aan de slag. Niet zo digitaal aangelegd? Geen nood, in elke box zit een handig stappenplan met tekst en uitleg.

  • Je huurt de boxen. Zo beschik je voor elk feest over nieuwe decoratie en versiering. Je bent steeds mee met de laatste trends én je hoeft niets in kasten of op zolder te proppen.

  • Zeker! En dat kan op verschillende manieren. Je kunt bijvoorbeeld naamkaartjes en menukaarten toevoegen. Heb je zelf een speciaal verzoek? Wil je op een originele manier iets aan iemand laten weten? Ook dan denk ik met jou mee om helemaal in het thema te blijven! Originele ‘wil jij mijn meter/peter zijn?’ ‘Joepie, vanaf nu is het oma en opa’,….

    • Tafelkleed, waarbij je uit verschillende kleuren kunt kiezen (enkel standaardmaten verkrijgbaar)

    • Extra servetten, zowel herbruikbare uit gerecycleerd katoen, als papieren (denk maar aan uw hapjesschotel of een extraatje voor de smossertjes). Ook kan je uit verschillende kleuren kiezen.

    • Servies in verschillende kleuren. Match ze met je tafeldecoratie!

    • Bestek in zilver en goud. Neen, helaas geen echt ;) Bekijk hier onze extra mogelijkheden.

  • De boxen op de foto’s zijn gestyled op verschillende formaten van tafels. Van grote tot kleinere. De tafels vallen allemaal binnen de standaardformaten. Heb je een extra grote tafel? Contacteer me dan zeker als je vragen hebt. TableToolz laat alles passen!

  • Neen! Uiteraard heeft TableToolz ook daaraan gedacht. We werken in dat geval met een ‘driehoekssetting’. Zegt dat je niets? Geen nood, mijn handige online tutorials geven je alle mogelijkheden voor je tafeldekking. Ben je niet zo digitaal aangelegd? Ook dat losten we op. In elke box zit ook een papieren versie. Een duidelijk stappenplan met foto’s!

  • Dat maakt het alleen maar makkelijker! In dat geval werk je op één lijn. Mijn handige online tutorials geven je alle mogelijkheden voor je tafeldekking. Ben je niet zo digitaal aangelegd? Geen nood, in elke box zit ook een papieren versie! Een duidelijk stappenplan met foto’s!

  • Ook wij dragen zorg voor uw gezondheid. Na elke retour wordt alles ontsmet. Alle decoratie wordt ook minstens drie dagen aan de kant gehouden. Zo overleven er zeker geen virusdeeltjes op de oppervlakken. Servetten en tafellakens worden nog eens extra gewassen op 90°c.

Een box reserveren

  • De standaardhuurperiode is vijf dagen. Je kunt deze periode altijd verlengen met vijf dagen. De langere huurperiode geef je meteen aan tijdens de reservatie. Zo stellen we andere klanten niet teleur omdat een box last-minute niet meer beschikbaar is.

  • Je kan een box vanaf twee personen reserveren! En per persoon kun je bijvoegen. De aantallen hoeven niet even te zijn. Het maximumaantal personen is twintig.

  • Natuurlijk! Contacteer me en ik stel speciaal voor jou een mooie tafeldecoratie samen. Prijzen op aanvraag.

  • Beslis je last-minute dat je de box voor een langere periode wil huren? Neem dan rechtstreeks contact met me op. Voor alles vinden we een oplossing!

  • Aan de webshop is een voorraadbeheer gekoppeld. Daar zie je wat er nog voorradig is en voor hoeveel personen. Standaardzaken zoals kaarsen en servetten zijn er altijd in overvloed!

  • Aan de webshop is een agenda gekoppeld. Die wordt per categorie steeds drie maanden op voorhand opengesteld voor reservatie. Kerstboxen kun je zo bijvoorbeeld al vanaf begin oktober reserveren, Paasboxen vanaf januari, …

  • Bevestigden we je bestelling? Top, dan bezorgen we je onze bestelbevestiging. Aangezien je de box huurt, stellen we een huurcontract op. In dat contract nemen we op wat je huurt, dus voor welke box en extra’s je koos. Ook de huurtermijn wordt erin vermeld. Die bedraagt standaard vijf dagen, tenzij we dat anders hebben besproken. Het huurcontract hoeft niet (digitaal) getekend te worden. Let wel: sturen we mails naar elkaar om alles te bespreken? Houden we calls? En geef je aan dat de opdracht mag worden uitgevoerd? Dan wil dat zeggen dat je akkoord gaat met wat er in het contract staat. Goede afspraken maken immers goede vrienden. Lees het huurcontract dus zeker goed na. Heb je vragen? Stel ze dan onmiddellijk.

  • Huur je de box via de website? Dan betaal je meteen online via de webshop. Is je feest of decoratie maatwerk? Dan stellen we een factuur voor je op en sturen ze op.

 
 

Een box terugsturen

Verzending en levering

  • De boxen worden in een volledig afgesloten doos verzonden. De verzending gebeurt door Bpost naar een door jou gekozen adres, postkantoor, postpunt of cubeekast.

  • Leveringskosten worden automatisch mee verrekend in de prijs per persoon. Hoe groter het aantal personen waarvoor je huurt, hoe goedkoper de leveringskosten.

  • Dat hangt af van wanneer jij jouw feestje houdt. In de agenda reserveer je op voorhand wanneer je de box wenst te huren. Hij wordt dan ook één dag voor de gekozen reservatiedatum geleverd. Zo heb je tijd genoeg om alles in orde te brengen. Bestel je de box voor 12u ’s middags? Dan versturen we hem de volgende dag al per post.

  • Ja! Dat kan in Tienen in de Kliniekstraat op het afgesproken tijdstip.

  • Aan de webshop is een voorraadbeheer gekoppeld. Daar zie je wat er nog voorradig is en voor hoeveel personen. Standaardzaken zoals kaarsen en servetten zijn er altijd in overvloed!

  • Neem gerust contact op! We leggen onze agenda’s samen en kijken wanneer levering aan huis past. Daar rekenen we wel een kilometervergoeding voor aan. De eerste 15km zijn gratis, vanaf dan komt er €0,40 per kilometer bij.

Oeps! Er ging iets mis

  • Dat kunnen we snel oplossen! Meld het me meteen telefonisch op het nummer 0497.64.33.66 (neen, ik bijt niet ;) ) of vul volgend formulier in. (deze link, optie om hier een knop voor te maken die meteen een formulier opstelt? ) Afhankelijk van wanneer je feest gepland staat, kunnen we een nieuw item opsturen. Is het toch te kort dag? Dan halen we onze camouflagevaardigheden boven! En heb jij nog steeds de allermooiste tafeldekking zonder dat iemand merkt dat er wat ontbreekt. Daar begeleiden we je persoonlijk bij. Zijn er meerdere items stuk bij aankomst en kan het niet meer worden gecamoufleerd? Contacteer me en ik los het op!

  • Potje breken is helaas ook potje betalen. We rekenen een toeslag voor de geleden schade. Breng TableToolz meteen op de hoogte, zo kunnen we meteen het nodige doen.

  • Ja! Om de prijzen voor iedereen te drukken, werkt TableToolz met een verhuursysteem. De box die jij gebruikte, wordt later weer aan iemand anders verhuurd. Alles wat vuil in de box zit, kan schimmelen. Wij wassen en ontsmetten alles nog eens, maar toch. Jij wil ook liever geen beschimmelde spullen ontvangen.

  • Ook daaraan heeft TableToolz gedacht! Onderaan in de box vind je een retourenveloppe. Daarin zit alles wat je nodig hebt om de box te retourneren. Dus ja, ook een inpakplan. Stap voor stap staat beschreven hoe je alles weer mooi en stabiel de box in krijgt.

  • Zorg er eerst en vooral voor dat alle onderdelen weer netjes en schoon zijn. Stuur je vuile spullen terug? Dan rekenen we een toeslag aan. We rekenen op jouw goede wil om alles netjes terug te bezorgen. TableToolz wast en ontsmet alle onderdelen sowieso voor de volgende klant. Maar zeg nu zelf, jij zou ook niet blij zijn met een vuile box? In de retourenveloppe zit een stappenplan om de box na gebruik weer te vullen.

  • Onderaan in de box zit een enveloppe met daarin alle retourhulpmiddeltjes. Zowel het retourlabel als het stappenplan om de box weer te vullen vind je erin terug. Dat maakt alles tot op de laatste minuut lekker makkelijk voor u!

  • Heel makkelijk! Onderaan in de box zit een barcode waarmee je de box terugstuurt. Die barcode kleef je op de box. Daarna geef je de volledige box af in het dichtstbijzijnde postpunt. De verzendkosten werden al betaald en betaal je dus niet opnieuw.

  • In het dichtstbijzijnde punt van Bpost! Dat kan in een cubee(24/7 bereikbaar), postpunt of postkantoor!

  • Je huurt de box voor een periode van vijf dagen. Die gaan in zodra je de box thuis ontvangen hebt. De retour voer je ten laatste op dag vijf uit. Bijvoorbeeld: je huurt de box van 24/12 tot 29/12. Dan komt de box (ten laatste) bij je aan op 24/12. Je stuurt hem terug op ten laatste 29/12. De verzendtijd betaal je niet bij.

  • Dat is geen probleem! We volgen de boxen aan de hand van hun traceercode. Ik ontvang er ook een mailtje van. Dus meld het pakketje ten laatste de laatste dag van je huur aan, dan zit je safe!

  • Die stuur je mee terug. Gedraag jezelf als goede huisvader/- moeder en stuur alles zo netjes mogelijk terug! Schimmel kan andere onderdelen in de box beschadigen. Is er iets beschimmeld? Werd er iets beschadigd? Dan rekenen we een toeslag aan voor de geleden schade of reinigingskost. Vroeg je bijpassende papieren servetten (voor onder je hapjesschotel of als extraatje)? Die gooi je gewoon in de vuilnisbak.